Friday 18 October 2019

මෙස්සි vs ඔල්මො 35

මෙස්සි vs ඔල්මො 35 


මම - මෙස්සි. , ඔයා මගේ අර ලස්සනට පෑන දැක්කද ? 🙄🙄

මෙස්සි - මොන පෑනක්ද ? මං දන්නැති පෑනක් නෑ ! මළ කරදරේ ! හැම එකටම මාව අල්ලන්නෙ , මොකද ඔයාට මේ ගෙදර වෙන අයව පෙන්නැද්ද ? 😾😾😾

මම - නෑ ඉතින් මේස උඩ ඉන්න එකම කෙනා ඔයානෙ ඒකයි ඇහුවෙ ! ඒක නෙමෙයි , දැං දැං ඔයාට කේන්ති ‍යනව ඕසෙට , නරකද කොහිල කැඳ ටිකක් බිවුවොත් , මූණත් හැඩ වෙනව කියල තිබ්බ පත්තරේක ! 😍😍

මෙස්සි - අනේ යන්න අනේ යන්න ! මගේ ඔලුව කැරකිල්ල හැදෙන විකාර කාරයො දෙන්නෙක් ගෙමැද්දෙ දාගත්ත මදිවට , තව කොහිලයක් කවන්නත් එනව මට , මේ ඒක නෙමෙයි , ඔයාට හිතෙන්නැද්ද අර ඔල්මොරොන්දන් ඔලමොට්ටල ඔල්මො කියන බල්ලව කාට හරි දීලා දාන්න ! 😾😾😾

මම - ඒ මොකටද ? එයා බබෙක් නෙ අනේ ! පවු නෙ 😬😬

මෙස්සි - මගුල ! බබෙක් බබෙක් බබෙක් ! මේ ගෙදර ඉන්නෝන එක බබයි ! ඒ මම බබා විතරයි ! ඔයාගෙ කොල්ලත් දැං ලොකුයි නෙ , එයා බබෙක් නෙමෙයි ! ඒ නිසා මේ ගෙදරට එක බබෙක් ඇති ! දෙයියංගෙ නාමෙට ඕං ඔය බල්ලව කොහාට හරි ගිහිං දාන්න ! 😼😼

මම - මෙස්සි මගෙ පෑන ? 🙄🙄

මෙස්සි - ඒක ඔයාගෙ බල්ලා කෑවා ! මං මගෙ පූස් ඇස් දෙකට දැක්කා එයා ඒක කනවා. ඒක එයාට හප හප ඉන්න දුන්නෙ ඔයාගෙ කොල්ලා !  ගණං ගන්නෙපා අනේ එයා බබෙක් නේ ! දැං ඔයාට සැපද ? 😹😹



No comments:

Post a Comment