Sunday 23 February 2020

නින්ද මම හා අකරතැබ්බ 02

💜නින්ද මම හා අකරතැබ්බ 02

♦️එදා ලීවේ 2008 දී සිදුවූ අකරතැබ්බයක්ය. මේ ඊට පසුව සිදුවූවකි. 

🔸සාමාන්‍යයෙන් ඕනෑම කෙනෙක්ට මහන්සිය නිවා ගන්නට කියාපුම දෙය මද රස්නෙ වතුරෙන් ඇඟ පත සෝදාගැනීමය. ඉතින් මටත් ඒක එහෙම්මමය. අපේ ගෙදර තිබෙන්නේ තට්ටු නිවාස සංකීර්ණයක පස්වෙනි තට්ටුවේය. ඉතින් අපිට මිදුල් එහෙම නැතිය. හැබැයි බැල්කනියක් තිබේය, ඒ අපට ඇතිය. එය තියෙන්නේ කුස්සියට යාබදව වන අතර, නාන කාමරේ ජනේලය ඇරෙන්නේද එකී බැල්කනියටමය. 


ග්‍රීශ්ම ඍතුව කියන්නේ අපේ ගෙදර ඇත්තෝ වතුරේම දඟලන කාලයක් වන නමුත් මටත් පුතාටත් ඕක ශීත කාලෙට පවා වලංගුය. එහෙත් මේක උනේ ග්‍රීශ්ම ඍතුවේ සුන්දර පැහැබර රාත්‍රියකය. රාත්‍රියක් කීවාට රාත්‍රී 9 ට, 10 ට වගේය. 

මම නානකාමරයට ගියේ නාගන්නය. ටබ් එකත් පුරවාගෙන ඒකට බැස්ස මම ලාවට සිංදුවකුත් මටම ඇහෙන්නට කියමින් උන්නෙමි. හීන මවන්නට කියාපුම තැන එතැනය. ලියන්නට එක එක සමයං ඔළුවට එන්නේත් එතැනදීමය. ඉතින් මම මගේ මනෝලෝකයට වී නිදහසේ එකි කරක් ගසමින් උන්නෙමි. එහෙත් මට එහෙම ඉන්නට මහ වෙලාවක් ඉඩ ලැබුනේ නැත. 

🔹එක පාරම උඩ ගොස් බිම වැටුනේ බැල්කනියේ සිට කවුරුන් හෝ ජනේලය බිඳින්නට ඩාං ඩෝං ගාමින් තඩිබානා හඬටය. යන්තම් සිහි එළවාගත් මම මොකද අනේ ජනේලෙට ගහන්නේ යැයි ඇසූ අතර , ඔයාට අවුලක් නෑ නේද , මොකද මෙච්චර වෙලා, ආදී ලෙසින් එලියෙන් පිළිතුරු ලැබුන අතර , ආ මම මේ නානව ඉන්න විනාඩියෙන් එන්නං , ජනේලෙන් නෙමේ අනේ බාතෲම් එකට එන්නෙ දොරෙං දොරෙං.. කියමින් බාගෙට නාගෙනම තුවායත් දවටාගෙන දොර ඇරියෙමි. 

😈යක්සාරූඩෙන් සිටි හස්බන්ඩා මහතා , පැය තුනක් මොන මගුලක් කරාද මේක අස්සෙ , කන් ඇහුන්නැද්ද? කොච්චරක් කතා කරාද? කී පාරක් නං දොරට ගැහුවද , බැරිතැන ජනේලෙ කඩන්න ලෑස්ති වුනේ මං , කියමින් බැන වදින්නට වූ අතර , 

ඒ කිසිවක්ම නෑසූ කන්ව බොහෝම අසරණ ලීලාවෙන්, 

🌹ටබ් එක අස්සෙ පෝඩ්ඩක් නින්ද ගියා ඒයි, ඕකට ඔච්චර කෑ ගහන්නෙ මොකටද? මගුළ, ඔයාට නින්ද යන්නෙ නැද්ද ? 😴

යි පෙරළා එතුමාගෙන් ප්‍රශ්න කල අතර , ඊට මට ලැබුන පිළිතුර මෙතැන කොටන්නට බැරිය. 👿👿

දෙයියනේ කියා මම ටබ් එක අස්සේ රාත්‍රී 9 සිට මධ්‍යම රාත්‍රී 12 ත් පහුවෙනතෙක්ම සෝයි එකට දොයිය බබෙක් වී සිට ඇත. ඕකෙන් ඉතින් නින්ද යන්න ඇත්තේ පැය 2 ක් වැනි සුලුම සුලු කාලයක් වන්නත් ඇතිය. ඒත් ඉතින් මම බාතෲම් එක අස්සේ අන්ඬක් කඩාගෙන සිහි නැතුව ගොස් හෝ , පරළොව ගොස් හෝ ඇතැයි සිතා හස්බන්ඩා මහතා  තව ඩිංගෙන් ජනේලෙත් කඩනවාය. 😬

මගේ ඒ පොඩි නින්ද එහෙමය. 

©️ප්‍රභානී තෙන්නකෝන්. 



No comments:

Post a Comment