Sunday 23 February 2020

අතහැරීම

මං ඔය තිස්සේම කියනවනෙ , ( දන්න අය දන්නවා ) වේදනාවෙන් අමාරුවෙන් දෙයක් අල්ලගෙන ඉන්නවට වඩා ඒක අතෑරල දැම්මම හරි සනීපයි කියලා ! 

මං ඉතින් මගේ පුද්ගලික ජීවිතේ එහෙම අතෑරපු දේවල් හා ඒ තුළින් ලබපු සැනසීම් එහෙමත් තියනවා. ! 

අද උදෙත් ඇත්තටම මං එහෙම වේදනාවෙන් අල්ලන් හිටිය දෙයක් අතෑරියා ! ඒක උනේ මෙහෙම ! 


ඔන්න අපේ නැන්නම්ම පිඟන් බඩු තියන කබඩ් එකක් අස් කරනවා උදේ , එයා පුටුවක් උඩ නැගං හරි වැඩ , මං උදේ පාන්දර 8 ට විතර ( ඔවු 8 කියන්නෙ නිවාඩු දවසක පාන්දර ) නිදි ගැට කඩ කඩ ඔතනින් යනකොට , 

" පුතේ ! අනේ මෙන්න මේ වීදුරු සෙට් එක අල්ලගන්න මං මෙතන පිහිනකල් " කීවා. 

මාත් ඉතින් "හා අම්මේ " කියලා ඒ වීදුරු සෙට් එක අල්ලගෙන හිටියා. 

ඕං ඔහොම අල්ලගෙන ඉන්නකොට ලාවට අතක වේදනාවක් ආවා. මට ටග්ගාල මතක් වුනා වේදනාව ගේන සියල්ල අතෑරිය යුතුයි කියලා , 

ඉතින් මං අතෑරිය ! 😕😕😕




No comments:

Post a Comment