Sunday 23 February 2020

හස්බන්ඩා මහතාගේ සප්‍රයිස්

හස්බන්ඩා මහතාගේ සප්‍රයිස්😈
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖


ඒ 2008 වර්ශය විය. හස්බන්ඩා මහතා හා මම අපේ විවාහ මංගලෝත්සවයෙන් පසුව අපේ ගෙදර ගිහින් එන්නට ගිය කල , එතුමා මාව සර්ප්‍රායිස් කරන්නට සිතා දින කීපයක් නුවරඑළියෙ නවතින්නට අදහස් කොට හෝටල්ද බුක් කොට තිබිණි. අපේ ගෙදර ඉඳන් පැයෙන් යන්නට පුලුවන් දුරක හෝටලේක නැවතීම මට මහ ලොකු සප්‍රයිස් එකක් නොවුනත් ඒ දින කීපය පුරාවටම එතුමා කල කී දෑ මට ලොකුම ලොකු සප්‍රයිස් එකක් දෙන්නට සමත් විය.

එකී දින කීපයෙන් පළමු දින එතුමා බුක් කර තිබුනේ නුවරඑළිය ග්‍රෑන්ඩ් හෝටලය විය. අපි ඉතින් ඔය නුවරඑළියේ සිරි බලා අහවරව හෝටලේට ගොස් විවේකීව සිටියෙමු. රාත්‍රී භෝජනයට පෙර එතුමා නුවරඑළියෙන්ම ගත් කුමක්දෝ වර්ගයක ( මා එහි නම දන්නේ නැත. එකල එය මතක තිබූවත් දැන් එය මතකත් නැත) රහමෙරක රස බැලූ අතර, මේක වදින එකක් නෙමේ වගේ කියමින් පාරම්බාන්නටද විය.

මා එකල දන්නා රහමෙරක් නැත.අපේ තාත්තා පස් පවින් තොර හෙයින් ඕවා අපේ ගෙදර තිබුනේ නැත. මට සිටියේ අයියලා දෙන්නෙක් වුවත් ඒ දෙන්නා ඕවා යන්තන් පාවිච්චි කලත් ගෙදර එන්නේ පාර අයිනේ පේර ගහේ දළු පමණක් නොව කොල පොතු මුල් පවා කෑමෙන් පසුවය. නැත්නම් හැක්ස් ටොපී පැකට් ගනන් කෑමෙන් පසුවය. එනිසා මා දන්නා රහමෙරක් නැති අතර එතුමා කියන වැදිල්ල ගැන කොහෙත්ම දැනීමක් මට තිබුනේ නැත. 

එතුමා කියන්නට යෙදුන වැදිල්ල රාත්‍රී භෝජනය වන තුරුම වැදී නොතිබූ අතර අපි දෙයියනේ කියා කෑම එහෙම කා යලිත් කාමරයට ආවෙමු. එහෙත් ගිය පුද්ගලයා නොව ඊට ටිකක් වෙනස් පුද්ගලයෙක් ආපසු පැමිණි වග පෙනෙන්නට තිබූ අතර මොහොතින් මොහොතම එකී ගති ලක්ශන වැඩි වන්නට විය. එතුමා පිස්සු දොඩවමින් ස්වල්ප වේලාවක් සිට එහෙම්මම ඇඳ බදා ගොරවන්නට වූ අතර කොතෙක් කීවද දත් මදින්නට , ඇඟ හෝදන්නට තබා ඇඳුම් වත් මාරු නොකොටම කොස් , බුරුත, නැදුන්, බර අරටු ඉරන්නට විය. 

මෙහෙම දර්ශනයක් මින් පෙර දැක නොතිබු මම බය බිරාන්තව, දොර ජනෙල් වසා එතුමාව ඇඳේ අයිනටම තල්ලු කොට මැදින් කොට්ටයක්ද තබා ඇඟේ වත් නොගෑවෙන සේ නිදාගත්තෙමි. පසුදා නැගිට්ට පසුත් තත්වය සාමාන්‍ය නොවූ අතර, එතුමා නැගිටින පාටක්ද නොතිබිණි. 
එදින රැයද එකී හෝටලේම ඉන්නට වෙන පාටක් පේන්නට තිබුනෙන් මම රිසෙප්ශන් එක අමතා එසේ පුලුවන් දැයි ඇසූ කල, ඔවුන්ගේ පිළිතුර සුභදායී විය. ( එසේ නොවුනානම් තත්වය තවත් සර්ප්‍රායීඊඊඊස් වෙන්නට ඉඩ තිබුනි) 

හස්බන්ඩා මහතා දෙයියනේ කියා පට්ට පාන්දර උදේ 11 ට විතර නැගිට්ට අතර, එවෙලේ තම අලුත ගෙනා මනමාලියගේ වාජ් ප්‍රහාර හමුවේ මහත් සේ සප්‍රයිස් වී තවත් ටිකක් නිදාගත්තනම් හරි අප්පා පට්ට ඔලුවෙ කැක්කුමක් නෙ යි ඉතා අසරණ ලීලාවෙන් කීය. කොහේ යතත් මගේ නයි මල්ලේ තියෙන පැනඩෝල් කාර්ඩ් එකට පිං සිද්ධ වෙන්නට එතුමාගේ ඔලුවෙ කැක්කුම යාංතම් සුව වූ අතර, එදින දිවා ආහාරය පවා හෝටල් කාමරයටම ගෙන්නා ගන්නට තරමටම එතුමාගේ ඔල්මොරොන්දන් ගතිය ප්‍රභල විය. 

පෙර වැදෙන්නේ නෑය කියමින් පාරම් බෑ රහමෙරෙහි වැදිල්ල එතුමාට තැපැල් මාර්ගෙන් වැදී තිබුන අතර , යලිත් මියෙන තුරා ඒ වර්ගය නම් කටේ නොතියමි කියමින් පොරොන්දු ප්‍රකාර දෙන්නටද විය. 

එතුමා බොහෝ බැගෑපත් ලීලාවෙන් ඔයා ගෙදරට එහෙම කීවේ නෑ නේද ? යි ඇසූ අතර , පැයක දුරින් මගේ මහගෙදර තියෙනා වග මගෙ ඔලුවට ආවේද එවිටය. ශිට්ට් අපරාදෙ රෑ කෝල් කරල තාත්තට එන්න කියන්න තිබ්බෙ කියමින් වීර කතා කියා තවත් එතුමාව අපහසුතාවට පත් කල මම, ඊට සෑහෙන කාලෙකට පසුව සිනාමුසුව ඒ ගැන කියනා තුරුම ගෙදර ඇත්තන්ට එය නොකියන්නට වග බලා ගත්තෙමි. 

එතුමාගේ පළමු හෝටලේ සප්‍රයිස් එක එහෙම වූ අතර ඊගාවට ගියේ රම්බොඩ ෆෝල්ස් හෝටලයටය.. 

දෙයියනේ කියා එහිදීද ලැබුනේ මියෙන තුරු අමතක නොවන සප්‍රයිස් එකක් වූ අතර එය ඊගාව කොටසිනි.. 

©️ප්‍රභානී තෙන්නකෝන්. 


හස්බන්ඩා මහතාගේ සප්‍රයිස් 02 😈 
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

කලින්දා වැදිල්ල හේතුවෙන් ඔල්මොරොන්දන් ගති‍යෙන් පසුවූ හස්බන්ඩා මහතා පහුවදාත් දෙයියනේ කියා වැටුන වැටුන අතට දොයියබබා වූ අතර තුන් වන දින වනවිට එතුමා සාමාන්‍ය තත්වයට පත්වී සිටියේය. එනිසා එදින උදෑසන අදාල බිල හෝටලයට ගෙවා අප පිටත් වූ අතර දවස් කාලයේ හෝට්න්ප්ලේස් එහෙම බලාගෙන හවස් යාමයේ රම්බොඩ ෆෝල්ස් හෝටලට පැමිණියෙමු. 

රම්බොඩ ඇල්ල පැත්තකින් පේන ලෙස යෙදූ ජනෙල් හා බැල්කනියකින් සමන්විත වූ එකී හෝටල් කාමරය ඉතා මනස්කාන්ත විය. බැල්කනියට ගිය කල පේනා දසුන් ද ඉතා මනරම් විය. පෙර දවස් දෙකෙන්  උගත් පාඩම් ඇසුරෙන් හස්බන්ඩා මහතා නොදන්නා මළ කෙහෙල්මල් වල රස බලන්නට නොගිය අතර දන්නා ජැක් ඩැනියල් වීදුරුවක රස බලා ඉන් අනතුරුව රාත්‍රී බෝජනයද ගෙන මද වේලාවක් කතා කරමින් හෝටලේ සිරි නරඹමින් ඉතාමත්ම හොඳ සහකරුවෙකු සේ කලින් කපාගත් ලකුණු ඕසෙට රැස් කරමින් සිටියේය. 

යලිත් හෝටල් කාමරයට එන්නට පිටත් වූ අපට රිසෙප්ශන්  එකේ සිටි ලස්සන තරුණ මහතා , සර් මතක ඇතුවම බැල්කනි එකේ දොර වහගන්න නිදාගද්දි " කීය. එතුමාට කට පුරා හිනාවී කාමරයට පැමිණි අපි දියඇල්ලේ සද්දේ අසමින් ලයිට් එලි වලින් අලංකෘත වටපිටාවේ සිරි බලමින් සිට නිදන්නට සැරසුන අතර, මට කලින් නින්ද ගියොත් ඔයා මතක් කරලම බැල්කනියෙ දොර වහන්න යි මම හස්බන්ඩා මහතා අමතා කීප වරක්ම කීමි. 

මට නින්ද ගියේ කොයිවෙලේද කියා නිච්චියක් මට නොවූ අතර පහුදා කුරුලු සද්ද හා නානාප්‍රකාර සද්ද බද්ද ඇසී ඇහැරියෙමි. 

යාන්තමට ඇස් ඇර බැලූ මට එකවරම දිස් වූයේ කාමරයේ සිවිලිමේ සිට පහලට එල්ලි තිබූ විදුලි ලාම්පුවේ එල්ලෙමින් මා වෙත දත් තිස් දෙකම පෙන්නා විරිත්තාගෙන සිටින රිළා මහතෙකි. දකින්නේ සිහිනයකැයි සිතමින් ඇස් පිස දමා යලි ඇස් ඇර වට පිට බලද්දී , තව රිළා මහතෙක් කණ්නාඩි මේසය උඩද , රිළා නෝනලා හා මහත්තුරු කීප දෙනෙක්ම බැල්කනියේද, එක් තරුණ පහේ රිළා මහතෙක් හස්බන්ඩා මහතා විසින් ඇර දමා තිබූ බැල්කනි දොර මතද සිටිනු දකින්නට පුලුවන් වූ අතර , එක් රිළා මවුතුමියක් ඒ අස්සේ තම පැටවාට බැල්කනි ගැට්ට මත සිට කිරි දෙනුත් පෙනෙන්නෙට තිබිණි. 

අනපේක්ෂිත අමුත්තන්ගේ ආගමනයෙන් ඔල්මොරොන්දන් වී ගිය මනසින් යුතු මම සිහි එලවා ගත නොහී නැගූ සද්දයෙන් හස්බන්ඩා මහතා උඩ ගොස් බිම වැටුන අතර , එකී සද්දයේ තරම මත විනාඩියක් යන්නට පෙර හෝටලේ මැනේජර් මහතා ඇතුලු සේවක පිරිසක් ද දොරට තඩිබාන්නටද විය. පොරවාගෙන සිටි රෙද්ද තුලටම මම ගුලි වෙද්දී හස්බන්ඩා මහතා හනික ඇඳෙන් බැස දොර විවෘත කල අතර , කාමරයට කඩා වැදි හෝටල් සේවක මහත්තුරු පිරිස මගේ කෑගැහිල්ලට හේතුව දුටුවෙන් එලී රිළා පිරිස පන්නා දමන්නට කටයුතු කලෝය.
ආය නම් සර් නිකමට වත් දොර ඇරල තියන්න එපා ඔහොම වෙලාවට. කියා මැනේජර් මහතා කියා නික්මුනු අතර සේවක මහත්තුරු ද ඔහු අනුගමනය කලෝය. 

රිළා මහත්තුරු බැල්කනි දොරෙනුත්, සේවක මහත්තුරු කාමරේ දොරෙනුත් පිටව ගිය පසු ඇඳ රෙද්ද පසෙකට දමා නැගී සිටි මම කී ගමනක් කීවද අර ඉලවු දොර වහන්න කියල, මොන ලෝකෙද අනේ හිටියෙ, කියමින් වාග් ප්‍රහාර එල්ල කරන්නට වූ අතර , ඒ කිසිවක්ම නෑසූ කන්ව සිටි හස්බන්ඩා මහතා අර රිළා පැටියා මාර ලස්සනයි නේදැයි ඇසීය. කටට ආ වචන ගිලගත් මම රිළා මහත්තුරු තම ඇඹේනියන්ට දීමට මගේ ලට්ට ලොට්ට ගෙන ගොස් ඇතිදැයි සොයා බලන්නට වීමි. කිසිවක් නැති නොවී තිබීමම යහපතක් වූ අතර ඒ සර්ප්‍රායීඊඊඊස්  එක එසේ නිමා විය. 

©️ප්‍රභානී තෙන්නකෝන්. 




No comments:

Post a Comment