Sunday 23 February 2020

DNA පරීක්ෂණ අනවශ්‍යයි.

DNA පරීක්ෂණ අනවශ්‍යයි.. 

අපේ පවියාට මේ ලඟකදී ඉඳන් පරණ කාසි , වෙන රටවල කාසි , සල්ලි කොල, වගේ ඒවාට ආසාවක් ඇවිත් ඇත. ඉතින් උන්දෑගේ ඒ ආසාවට අත,හිත, කකුල,බඩ, පස්ස, හොම්බ...... ආදීය දෙනු වස් මේ දිනවල අපිද දිවා රෑ නොබලා කාසි , සල්ලි කොල, හොයන්නෙමු. ඉතිං මං ඕක මේ ගෙදර දෙසාබාද්දී පිය පුතු ඩබලද පවියාට සෙනේ පාන්නට පෙරට විත් කාසි කොල හොයාදෙන්නට පොරොන්දු ප්‍රකාර දුන් අතර, දුන් පොරොන්දු ඉටු කරමින් එහෙම ඒවා මට ගෙනත් දෙන්නටත් වග බලා ගත්තෝය. 

ටිපියාගේ පියා කතා බතා නැතුවම ඉතාලියේ යූරෝ භාවිතයව පෙර භාවිතා කල ලීරේ කාසි කීපයක් හා තවත් රට රටවල කාසි කීපයක් මට දුන් අතර ටිපියා එසේ නොවීය. එතුමා පාරෙන් අහුලගත් කාසි දෙකක් ගෙදර ගෙනැවිත් පපා පපා මේව කොහේ ඒවදැයි ඇසූ අතර පපා විසින් මේවා අහවල් අහවල් රටවලට අයත් වග පැවසූවෙන් ටිපී මහතා සැනෙකින් මා වෙත සැපත් වී අම්මේ මේව වෙන රටවල ඒවා යි කීය...  

මාද පස්වනක් ප්‍රීතියෙන් පිනාගොස් අනේ පුතේ මේව අපි පවී නැන්නට දෙමුයි කී අතර ටිපියා එසැනින් මේවා එයාට ගොඩක් වටිනවද ? යි ඇසීය. මම , ඔවු පුතේ ඔයාට ඔය ලට්ට ලොට්ට කෑලි බෑලි වටිනව වගේම පවී නැන්නට මේවා ගොඩක් වටිනව. එයා ආසාවෙන් මේව එකතු කරනවනෙ කීමි. ඊගාවට ටිපී මහතා අතිශයින් බැරෑරුම් මුහුණක් මවා ගනිමින් , 

අපි එහෙනම් මෙහෙම කරමු අම්මේ... දැං මේවා මමනෙ හොයා ගත්තේ. ඒත් ඒව වටින්නෙ පවී නැන්නටනෙ. ඒ වුනාට එයාට දෙන්න ඔයානෙ එකතු කරන්නෙ නේද ? ඒ නිසා ඔයාට මේව ඕන්නං ඔයා මට වෙන කාසි මල්ලක් දෙන්න. එතකොට මම මේව ඔයාට දෙන්නම්... කීය. 

තමන්ට කාසි 50 ක් එක කාසියකට අවශ්‍ය බව කී ටිපී මහතා කාසි 100 ක් දෙන්නේ නම් ඒ කාසි දෙක මට දෙන බව කියමින් සමයං පාන්නට වූ අතර , මම සැනෙකින් ගෙදර වෙනම පොඩි භාජනයකට දමා තියෙන සතේ / දෙකේ / සත පහේ , ආදී කාසි වලින් කාසි අහුරක් මල්ලක දමා ටිපියාට දී ඕන්නං ඕක ගැනගන්න ඔතන 100 ක් තියනවා යි කියා අර කාසි දෙක ඩැහැ ගත්තෙමි.. 

ප.ලි. 

ටිපියාගේ සමහර වැඩ වලදී එතුමා රෝහලේදී මාරු වී ඇති බවකට මට සාධාරණ සැකයක් ඇතිව තිබුනද මේ වැඩෙන් පසුව ඒ සැකය නැත්තටම නැති වී ගිය අතර , මව මම නොවන බවක් දිනයක ඔප්පු වූවත් පිය පුතු සම්භන්ධය නම් තක්කෙටම හරි බව මට තහවුරු වී ගියේය... 




No comments:

Post a Comment