Sunday 23 February 2020

හඳ බැලීම

මං ඉන්නෙ ඒරොප්පෙන්නෙ , ඉතින් දැන් මෙහෙට ගිරීස්ම කාලෙ. රෑ 9 වෙනකල් එලිය , ආයම පහුවදා 4.30 වෙනකොට එළිය වැටිලා ඔන්න ඔහොම දවල් කාලෙ වැඩි රෑ කාලෙ අඩුයි ! 

හා හරි ,  ඔන්න දැං ඊයෙ උදේ පාන්දර ( 17 ) මං නිකං ලාවට ඇස් ඇරල බලනකොට දෙයියනේ මේං හඳ මාමා ජනේලෙ ගාව හිනාවෙනව. මේ කාලෙ ජනෙල් ඇරගෙන තමා අපි නිදියන්නෙ. මං ඉතින් දඩ බඩ ගාල පොඩි එකාව ඇහැරවල කීවා , 

පුතේ පුතේ ! නැගිටින්න ආං හඳ කියල , 
ආහ්හ් අම්මේ ආහ්හ්හ්... කියල කොහොම හරි බාගෙට ඇහැරගෙන කොල්ල හඳ බලල එහෙම්ම වැටිල ආපහු නිදි. 

මං ඉතින් තනියම හඳ බලන එක හරි නැති නිසා අපේ මිස්ටර් ඒයි ටත් කතා කරා හඳ බලන්න ! 

මේ ඒයි , ඒයි , නැගිටින්නකො ! අර හඳ , 

ඈහ්හ් මොන හඳ ද ? 

හඳ අනේ හඳ ! පායලා අර බලන්නකො ! 

වෙලාව කීයද ? 

4.40 , නැගිටින්නකො. 

අයියෝ දෙයියනේ , මේ මළ පාන්දර මොන හඳක්ද අනේ ! නිදාගන්නකො

බෑ බෑ , ආය ඔහොම හද දකින්න වෙන්නෙ නෑනෙ. නැගිටින්නකො , 

හරි ඔන්න කොහොම හරි ඒයි මහත්තයා නැගිටල හඳ බැලුව. 

තවත් මං හඳේ සිහියෙන් ඉන්නකොට , කිසිම හිතක් පපුවක් නැතුව ඩෝං ගාල ජනේලෙ වහල බලන මගුලක් බැල්කනියෙන් බලාගන්නවාහ්හ්හ්. මං නිදාගන්නව  කියල උන්දැ නිදා ගත්තා. 

මං ඉතින් කැමරාවත් උස්සගෙන බැල්කනි ගත වෙලා පොටෝ කීපයකුත් අරන් හඳ දිහාවෙ බලා ඉන්නකොට , ඔන්න කුරුල්ලොත් නැගිටල එහෙ මෙහෙ යනව. මාත් අන්න මරු ශොට් එක හඳ හරහා කුරුල්ලො යනකොට ටාං ගාල ගන්නෝන කියල හිතල බැල්කනියට වෙලා කැමරාව මානගෙන හිටියා. 

ඔන්න මං ඉන්නවා ඉන්නවා , 5 ඉඳන් ඉන්නවා ඔහෙ නෑ ඒ ගමන එකෙක්කත් , දැං 5.30 යි. ඒ ගමන මං තේ හදන්න වතුර එක ගෑස් එකෙන් තියල ආයම කැමරාව මානගෙන ඉන්නව. 

මෙන්න ටිකකින් කුරුල්ලො ආපහු පියාඹනව. හරි දැන් තමා වෙලාව කියල මං මෙලෝ සිහියක් නැතුව කැමරාව මානගෙන ඉන්නකොට එක පාරටම මගෙ පිටිපස්සෙන් , 

ඒයි ! මේං වතුර උතුරනවා ! මොන ලෝකෙ ද ඉන්නෙ ? 

කියපි , 

කියන්න බොහෝම කණගාටුයි මිත්‍රවරුනි , 
වතුර උතුරනකොටම කුරුල්ලො පියෑඹුවා ! මගෙ අත ගැස්සුනා ! ෆොටෝ එක කැලේ ගියා ! 
ඒයි මහතා වෙනදට වඩා සෑහෙන්න කලින් වැඩට ගියා ! 


No comments:

Post a Comment