Sunday 23 February 2020

පඩිපත !

පඩි පත , වියදම හා මම ! 

දැන් සාමාන්‍යයෙන් කෙනෙක් පඩියක් අතට ගත්තම කොච්චරක් වියදම් තියනවද , නේද ? 

අරකට ගෙවන්න මේකට ගෙවන්න , කුලියට නම් ඉන්නෙ ගෙවල් කුලිය , ලයිට් බිල් වතුර බිල් , ළමයින්ගෙ ස්කූල් ෆීස් , ක්ලාස් ෆීස් , ඉන්ටර්නෙට් බිල් , ඔය අතරට මාසෙ කෑම බීම වියදං , දෙයියනේ වියදං වියදං වියදං !! කීයකට කියල ගෙවන්නද ? ඔලුව ඔල්මොරොන්දන් වෙනවනෙ ඕවට අය වැය හදලා , 

ඒ අතින් හිතෝතුනි මං හරීම වාසනාවන්තයි , මට නෑනෙ ඔය එකක්කත් , පඩිය ගත්තාම මට තියෙන්නේ එකම එක දෙයක් කරන්න විතරයි ! 
ඒ තමයි මුළු පඩියම මිස්ටර් ඒයි ට දෙන එක ! 

ඒක වෙන්නෙ මෙහෙම , 

මාසෙ දෙවෙනි දා  ඉදන් ඒ මාසෙ 30 හෝ 31 වෙනකල් මං ඒයි මහත්තයා ට අරකට , මේකට ,අනිකට , අහවල් එකට , කිකිය එක එක ඒවට ණය වෙනවා. ඊට පස්සෙ මාසෙ 1 දට පඩිය අරන් ඒ ණය ගෙවල දානව. 

හැබැයි සූටිම සූටි ප්‍රශ්නයක් තියනවා. ගොඩක් වෙලාවට පඩියට වඩා ණය වැඩිවෙන වෙලාවල් එනව. 

ආං ඒ වෙලාවලට මීට අවු. 11 මාරකට කලින් අපේ කසාදෙට අස්සන් කරපු සාක්කිකාර මහත්තුරු දෙන්නව මට සෑහෙන්න ප්‍රයෝජනවත් වෙනවා. මොකද ඒ දෙන්න ඉස්සරහනෙ දුක සැප දෙකේම ඉන්නව කියල කසාදෙ අස්සන් කරේ. ඒ විතරක් නෙමේ ණය තත්වෙ පඩියට වඩා සෑහෙන්න වැඩි වුනාම සාක්කිකාර මහත්තුරුන්ගේ දෙමාපිය නෑදෑ හිතවතුන් පවා අපිට මතක් වෙනවා ! 

හරිම සිම්පල් ! 

පඩි ගත්තා පඩියම දුන්නා ! 
අපිට නෑනෙ ඔය ඔලුව ඔල්මොරොන්දන් කරවන තරමේ අයවැය ලේඛණ. ! 


No comments:

Post a Comment