Sunday 23 February 2020

කෝමාරිකා සමයම

කෝමාරිකා සමයම 


සහෝදර මහතාටත් ඔහුගේ පොකැට්ටුවටත් දින දෙක තුනක් දෙයියගේ කියා පරාල ඇණයක් වීමෙන් පසුව මම  යලි නිවසට පැමිණියේ ඒයි මහතාටත් එතුමාගේ මවටත් ටිපී මහතාටත් ඇණ වීම පිණිසය. නිවසට ගොඩ වූ සැනින් මහත් වූ විස්සෝපයෙන් ටිපී නීතීඥ්ඥ  මගේ නැන්නම්මා මහත්මිය අනේ !! කුඩයක් නැතුව අවුවෙ ගිහින්,  පාට අඳුරු වෙලාහ්හ් කියමින් හිස අත බැඳගෙන විලාප දෙන්නට වූයෙන් කොහොමත් සිහි විකල් මම තවත් ඔල්මොරොන්දන් වී කන්නාඩිය සොයා ගියෙමි. 

කොහොමත් සුන්දර සුකොමල ( මූණේ තැනින් තැන කුරුලෑ කඩා කලු ලප සහිත ) මගේ මූණේ ඒ කියන තරම් අජූවක් මට නොපෙනුන අතර ගෙට ගොඩවූ සැනින් හැකර කට පාවිච්චි කිරීම නොහොඹිනා බැවින් , අනේහ්හ්හ් ඔවු කළු වෙලා තමාහ්හ්හ්හ් කීමි. එකී වදන් කණ වැකි නැන්නම්මානෝ වහා මට සමීප වෙමින් ඕකට හොඳම බෙහෙත කෝමාරිකා , කෝ මම කියන එකක් අහනවෑ කවදාවත්ම , අවුවෙ යනව තිස්සෙම! ආදී ලෙස කියමින් , ඇගේ බැල්කනි කෝමාරිකා වගාවෙන් කෝමාරිකා කොලයක් ( ඒකට කියන්නෙ කොලේ වෙන්න ඕන - කොහොමරි ඒකෙ මදේ තමා ගන්නෙ ) කඩාගෙන ආ මේන්න මේක ගාගන්න යි කීවාය. 

ඇගේ උපදෙස් පරිදි ඒ අනුව මම නෑමට පෙර කෝමාරිකා යුශ ඇඟ පුරා උලා ගනිමින් , නානවිට කෝමාරිකා යුශ ටබ් එකට දමා එයින් නාමින් , නෑමෙන් පසු යලි කෝමාරිකා යුශ ඇඟේ උලමින් සමයං පාන්නට වීමි. ඒ අනුව සීග්‍රයෙන් නැන්නම්මා ගේ කෝමාරිකා වගාව ඉවරවීමේ ලකුණු ද පෙනෙන්නට විය. එන පොට හොඳ නැති වග තේරුම් ගිය එතුමිය ඊයේ හවස කුස්සියේ මේසය උඩ කොහෙන්දෝ කඩාගෙන ආ කෝමාරිකා කොල තොගයක් තබා තිබූ අතර , ඒ ගැන විමසන්නට පෙරම එතුමිය , 

මේ මං ඔයාට අර පහල පාක් එකෙන් කෝමාරිකා කඩාගෙන ආවා. යි කීවාය. 

ඒ අනුව අද උදෑසන ඒ ගෙනත් තිබූ කෝමාරිකා කොලයක් දෙකට පලා බැලූ මට අමුත්තක් තේරුන අතර , ඒවායේ සාමාන්‍ය කෝමාරිකා වල මෙන් සෙවල ගතියක් නොවීය. කෝකටත් අවධානමක් ගන්නට පෙර ආරක්ශා විය යුතු බැවින් මම වහා ඒයි මහතා ඇමතුවෙමි. 

මේ ඒයි නැගිටින්නකො , පොඩ්ඩක් අත දෙන්නකො.. 

මොකද අනේ ! නිදාගන්න දෙන්නකො මළ වදේ ! 

නිදාගන්න බැරියැ රෑට දැං උදේ , මේහ්හ් මෙන්න මේක පොඩ්ඩක් අතේ ගාගන්නකො , ගාගන පොඩ්ඩක් ඉන්න , කසනව වගේනම් කියන්න , කසන්නෙ නැත්තං පලු දාන්නෙ එහෙම නැත්තම් කියන්න. එතකොට මම මේක ගාගන්නං.. 

මොකක් ! එන්නෑ ලඟට !!! යනව ඕක අරන් මෙතනින් , උලන්නෑ මගෙ ඇඟේ ඔය එක එක රෙද්දවල්.. කියන හැටි විතරක් , පලු දාන්නැත්තං කියන්න කියන්නෙ ! මං පරීක්ශනාගාර මීයෙක්ද ? අපෙ අම්ම තමා ඔය විකාර ඔයාට පුරුදු කරවන්නෙ. යන්න යන්න මෙතනින්..

මම බොහෝ සේ බැගෑපත්ව , 

අනේහ්හ්හ් , එහෙනම් මේක ඉඹල බලල හරි කියන්න මේ කෝමාරිකා ද නැද්ද කියල , 

ඒයි මහතා මේඑ මොන කරුමක්ද මූඩ් එක ඔන් කරගනිමින් , 

කෝ දෙනව බලන්න , මළ වදේ උදේ පාන්දර , 
සමයං ද ? මේ කෝමාරිකා නෙමේ , මේ අර පහල පාක් එකෙ ලස්සනට වවල තියන කැක්ටස් වගේ ජාතියක් ! 

මිත්‍රවරුනි ! මම කෝමාරිකා ඉලීම නතර කලෙමි ! 


No comments:

Post a Comment