Sunday 23 February 2020

පුතෙක් නම් නුඹ වැනිම විය යුතුය

මෙවන් පුතෙක් මටනම් ලෝකයක්.. 
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

සාමාන්‍යයෙන් මම බොහෝ සංවේදී චරිතයක් මි. හිතට සමීපතමයෙකුගේ එකම එක කුඩා වචනයක්  පැය ගානක් මාව අඬවන්නට සමත් වන තරම් සංවේදී චරිතයක් මි. 

ගෙවුන සෙනසුරාදා රාත්‍රියේ අසනීප තත්වයක් මත රෝහලට යා යුතු වග මම සැමියාට කියද්දි ඔහු කීවේ හෙට වන තුරු බලමු, උදේම යමු කියාය. එය කනකට නොගත් මම මට මේ දැං යන්න ඕනෙ කියමින් අඬා වැටෙන්නට වූ අතර ඉනුත් නොනැවතී හිතවතියකට දුරකතනයෙන් අමතා මට හොස්පිට්ල් යන්න ඕනෙ අක්කේ කීමි. එවිට වේලාව රාත්‍රී 11 පමණ වූ අතර, ඇය හරි රත්තරනේ, මේ දැං එනවා ඉන්න පොඩ්ඩක් කීවාය. 

ඇයත් ඇගේ ඉතාලි ජාතික සැමියාත් මග එන වග මම මගේ සැමියාට කියූ විට ඔහු මට කීවේ, මොන මගුලක් කරනවද? දැං සුමි අක්ක මට බනියි පලු යන්න මෙතන. යන්නම ඕනෙ කීවනම් මම එක්ක යනවනෙ රෙද්ද කියා පමණකිය. ඒ වචන කීපය හමුවේ ඔහුව මහ හඬින් හඬා වැටුන මාව ඔහු විසින්ම යලි සන්සුන් කල අතර පුතු නොසන්සුන් වග පෙනෙන්නට තිබිණි. 

මා හඬමින්ම යන්නට සූදානම් වූ අතර , පුතු විසින් තම පියාව කුස්සියට එක්ක යනුද පෙනිනි. 

ඉන්පසුව අප රෝහලට පිටත් වූ අතර මේ ඒ යන අතරවාරයේදී සැමියා විසින් අපට කියූවකි. 

කුස්සියට ගොස් පුතු විසින් තම පියාට ඉතාලියෙන් කරන ලද දෝශාරෝපනයක සිංහල පරිවර්තනය වේ. 

ඔයාට වටින්නෙ නෑ අප්පච්චී අම්මට එහෙම කරන්න. කොටින්ම ඔයාට කිසිම අයිතියක් නෑ අම්මව අඬවන්න. එයා ඉන්නෙ අමාරුවෙන්. එයා අඬනව. එහෙම අඬනව දැක දැක ඔයාට එහෙම නපුරු වෙන්න බෑ. ඔයා පිරිමියෙක්, ඔයා දැනගන්න ඕනෙ ගෑනු කෙනෙක්ට වැදගත් වෙන්න. ඒ ඔයාගෙ බිරිඳ, වෙන කෙනෙක් නෙමෙයි. ඔයා ලැජ්ජ වෙන්න ඔයාගෙ බිරිඳව ඔයා විහින් අඬවපු එකට.. ඔයා සමාව ගන්න ඕනෙ එයාගෙන්. මේ දැන්ම.. 💜

මේ ඉහත කතාව තම පියාට කීවේ අවු. 7 ක දරුවෙකු විසිනි. ඒ කියූ සියල්ල අකුරක් නෑර සත්‍ය වන අතර එකී සියල්ල කණින් ඇසූ අයෙක්ද මේ ගිණුමේ ඇත. 

🌹 පුතේ , ඔබ කවදා විවාහ වේදැයි මම නොදන්නෙමි. කුමන රටක , කුමන ජාතියක , කුමන විදියක කාන්තාවක් හා විවාහ වේදැයි හෝ නොදන්නෙමි. එහෙත්, ඒ කාන්තාව ඔබව ලබන්නට මෙලොව ඉන්නා වාසනාවන්තම කාන්තාවන්ගෙන් කෙනෙකු වනු ඇති වන නම් මට සහතිකය.. 

පුතෙක් නම් ඔබ වැනිම විය යුතුය.. 😘



No comments:

Post a Comment