Sunday 23 February 2020

පුතුගේ වචන

💜අම්මේ ! 

🙍‍♀️හ්ම්ම්ම්ම්

💜කකුල රිදෙනවද ? 

🙍‍♀️හ්ම්ම්ම් 

💜මං අතගාන්නද ? 

🙍‍♀️ම්ම්ම්ම්ම් 

💜අම්මේ!! 

🙍‍♀️ම්ම්ම්ම්ම් 

💜ඔයා ඇයි මා එක්ක තරහ වෙන්නෙ නැත්තෙ ? 

🙍‍♀️ඇයි මං ඔයා එක්ක තරහා වෙන්නේ ?

💜ඉතින් මම නිසානෙ ඔයාගෙ කකුල ඌයියා උනේ. දැං ඔයාට ඇවිදින්න බැරි ඒ නිසානෙ . ඒක මගේ වැරැද්ද නෙ අම්මේ. 

🙍‍♀️ඔයා ඒක හිතල කරේ නෑනෙ පුතේ. මේක හෙට වෙද්දි හරියයි. 

💜මං අතගාන්නද ? බෙහෙත් ගාන්නද ? 

🙍‍♀️එපා පුතේ ඔයාගෙ අත දැවිල්ල වෙයි බාම් වලට. අප්පච්චී ගායි ආවම. 

💜ඇයි අම්මෙ ඔහොම ආදරේ වෙන්නෙ. එතකොට මට මං ගැන ලැජ්ජ හිතෙනව. අම්මව මං රිද්දුව කියල මට මං එක්ක තරහ එනව. 

🙍‍♀️ඔයාගෙ අම්මා මීට වඩා ගොඩාක් දේවල් දරාගත්තා පුතේ ඔයා නිසා. ඒ දේවල් එක්ක මේ කකුල පොඩි දෙයක්. ඔයා හොඳට ඉගෙනගන්න , අනිත් අයට ආදරේ වෙන්න, කවමදාකවත් කාවවත්ම රවටන්න , හිතා මතා රිද්දන්න , නරක වැඩ කරන්න එපා. මං උදේ හවා කියන මේ දේවල් අද ඔයාට වදයක් වුනාට දවසක ඔයා ඒ වචන වලටම ආදරේ වෙයි. 

💜අම්මේ , මං ඔයාට ආදරෙයි. මං ලොකු උනාම දවසක , මං ඔයා ගැන ලියනව. අද ඔයා මං ගැන ලියනව වගේම. 

ප.ලි. 
ලීවා හෝ නොලීවා,  මට මේ වචන මහමෙරක් තරම් ය ! 



No comments:

Post a Comment