Sunday 23 February 2020

නිවසේ සාමය

මේහ්හ් , ඒයි, දෙවියො කේක් හදන්න පටන් අරන් අපිට හෙන කරදරේ.... 😕😕

ඈහ්හ් මොකක් ??? 

නෑ මේ මං කීවෙ අද හිම වැටෙනව.. 

ඔවු ඉතින් ඕව අපිට නවත්තන්න පුලුවන් දේවල් නෙමේනෙ... 

අන්න ඒකනෙ ඒයි, දැං බලන්න රුපියල පාවෙනව , උද්දමනය ඉහල ගිහින් , ගොටුකොළ වගාව පාලු වෙලා , ඊයෙ චිකන් එකට ලුණු වැඩියි ලාවට , ඒ අස්සෙ මෙහෙට කරපිංචා එවන එක නවත්තලා මොක්කුද සත්තු වගයක් හිටිය කියලා.... බ්ලා..... බ්ලා... බ්ලා.... 

මේහ්හ් , ඔයා උදේ පෙත්ත බීවද ?? 

😡 ඔවු මනුස්සයෝ.. ගෑස්ට්‍රික් වැඩිවෙලා එහෙන්... 

හරි හරි , දැං ඔය මොකාටද එන්න හදන්නෙ ?? 

නෑ මං මේ කීයන්න ගියේ.. අද නිවාඩුවක් දාන්න හිතයි අප්පා... පාරවල් වහයිද දන්නෙත් නෑනෙ... 

ආ.. ඔයා නිවාඩු දාල ඉන්න.. හැබැයි එකක්, අම්ම උදේම මාත් එක්ක මළ පන්නං ඉන්නෙ , ඕක යන්නෙ ඔයාගෙ පිටින්, 
මාවලස් නේ.. 🥰🥰 , කැමති නං නිවාඩුවක් දාල ගෙදර ඉන්න, නැත්තං ඉක්මනටම ලෑස්ති වුනොත් මම පුතාවත් දාං ඔයාවත් දාං යන්නං.... මොකෝ කියන්නෙ ?? 


නෑ නෑ , මං නිකං කීවෙ නිවාඩු කතාව.. ඔයා ගිහින් දැම්මෙ නැතත් මං පාරෙ බස් එකේ හරි අද වැඩට යන්නං ඒයි.. 🙄🙄🙄

😂😂😂😂😂😂

( නෑ මේ නැන්නම්මට බයේම නෙමේ.. කෝකටත් ගෙදර සාමය ගැන හිතන්නෙපෑ.. 😕😕)




No comments:

Post a Comment